29 januari 2013

Magnolia rechtstreeks gestempeld op Pionpapier; ingekleurd met Derwent



Hier een kaartje met Tilda
rechtstreeks gestempeld op Piondesignpapier,
samen met het hekje en de bloesemboom.
Op deze manier lijkt het net alsof ze 
deel uitmaakt van het prachtige Piondesignpapier

Ik heb haar ingekleurd met Derwent,
want Copics kun je hier niet goed op mengen.
En dit papier is ook niet geschikt voor Distress Ink.

Ik heb haar qua kleur 
bewust wat 'zachter' gehouden, 
omdat ik dat beter bij de Vintage stijl
van Pion vind passen.



Hier is goed te zien dat ik weer royaal 
met Stickles glitterlijm bezig ben geweest! :-)
Kleine pareltjes in de roosjes, blaadjes zijn
geponst met een pons van Nellie Snellen.

Kraftcardstock is de basis van deze kaart.
Een blauw organzalintje, wat sisaltouw,
metalen sierhoekjes en Distress Ink Walnut Stain.
De bloemen komen natuurlijk bij 
vandaan en de tekst stempel
 is van Hero Arts.



Tilda is gestempeld met
Timber Brown van Staz'on. 
Eerst op een kladje en toen 
pas op het Pionpapier, zodat
de inkt wat minder donker is.

Deze schattige Tilda komt uit de 
'With Love Collection'.

Gerda zal deze ook a.s. zaterdag meenemen 
naar de Hobbybeurs in Harderwijk!
Zelf zal ik staan bij de stempel- en scrapafdeling
en ik zal natuurlijk weer wat 
voorbeeldkaarten meenemen.
En natuurlijk hoop ik jullie daar allemaal 
te mogen ontmoeten.

Mochten jullie vragen hebben over inkleuren
van stempels, stel ze gerust!
Neem desnoods eigen werk mee,
zodat ik kan zien hoe jullie werken,
misschien kan ik dan nog tips geven!
:-)



De tekst van dit kaartje is een mooie afsluiter.

Groetjes,

Marjolein 

4 opmerkingen:

  1. heel mooi kaartje en erg leuk dat je gestempeld en gekleurd op het scrappapier.
    Zo is het 1 geheel zonder laagjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kaart heb je gemaakt.....heel leuk zo met die zachte tinten.

    Groetjes, Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje, leuk idee om gelijk op het scrappapier te stempelen.
    Misschien tot zaterdag

    Groetjes
    Henneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit mooi zeg en leuk om gelijk op designpapier te stempelen.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen