27 april 2013

PTI - CAS verjaardagskaart: 'One for the boys' en een ....verrassing!


Onze zoon van 13 heeft vandaag een 
verjaardagsfeestje van een vriendje die
net zo gek op gamen is als hijzelf! :-)

De lievelingskleur van deze vriend is blauw, 
dus daar ben ik mee aan de slag gegaan.
Ook de envelop heb ik met de stempelset van PTI
bewerkt en het resultaat kun je hieronder zien.


Alles met Staz'On 'Stone grey' 
gestempeld, behalve het blauw.
Dat is nl een Shadowink van Hero Arts.
Bijpassend tekstje aan de binnenkant...


De tekst op de voorkant heb ik 
met 3D tape opgeplakt.
Voor iets meer diepte.
En nog 2 rillijnen langs 
de game controllers.


En nu heel wat anders!
Vandaag ontving ik wel een hele leuke
verrassing via de post!!

Daphne had een ontzettend leuk 
cadeautje voor me en ook nog alles
zelf gehaakt en gemaakt!!

Ik was er even stil van...
Bijzonder dat ze dit heeft gedaan
en ik ben er dan ook ontzettend blij mee.

Het lieve hartje komt aan mijn autosleutelbos
te hangen, kan ik er elke keer naar kijken
als ik de sleutels pak.

...

En die pak ik nog wel eens!

Daphne, heel erg bedankt
 voor je lieve en mooie kaart!
En het lieve gebaar van je
om dit hartje speciaal voor mij te haken.


Het schattige konijntje zat als leuk detail op de envelop,
net als het prachtige papertape aan de achterkant.


Voorkant van het hartje...


Achterkant van het hartje.


Nou, dit was echt een hele leuke 
en lieve verrassing!

Iedereen een heel heel fijn 
weekend toegewenst
en ik hoop jullie gauw 
weer iets nieuws te kunnen
laten zien.

Groetjes,

Marjolein 

8 opmerkingen:

  1. Leuke kaart heb je gemaakt......en wat schattig is het hartje!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een gave game kaart! Die gaat vast in de smaak vallen bij de jarig!
    En wat een lieve verrassing bij de post, altijd leuk natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterende kaart, mooi gemaakt hoor. leuk kado ook gekregen zeg.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Marjolein! Okay now see?! This is what a boys' card is supposed to look like! haha! Very "boy-ish" and super cool! This friend of your son's will love this! You totally rock!

    ps .. that is such a lovely gift from your friend in the mail! :) How very sweet!

    Big Hugs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marjolein, een te gekke stempelset is dit zeg! De tekst vind ik helemaal tof. En dat hartje is zo LIEF, geen wonder dat je er erg blij mee bent ;) Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eindelijk weer eens tijd om je blog te bezoeken, wat een stoer exemplaar is dit, die zou op. Ijn zoon ook helemaal van toepassing zijn.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. die eerste kaart is zo stoer, geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love the boy card you made and happy I have that set! Love the sweet heart on the second project.

    BeantwoordenVerwijderen