5 oktober 2014

Wishing you rainbows and sunshine - kaartje voor blogster Jeanet


Onlangs las ik dat Jeanet
van het blog Scrappen en Beppen
ernstig was komen te vallen
en haar bekken had gebroken.


Via via aan haar adres gekomen
en dit kaartje voor haar gemaakt.
Hopelijk viel deze in de smaak.
Jeanet maakt zelf altijd geweldige
kaarten en haar stijl is zo herkenbaar.

Dus..... heb ik geprobeerd
iets in haar 'smaak' te maken....

Materialen zijn van PTI, 
DP is van Kaisercraft,
't houten vogeltje en een paar
lovertjes maken het af.

Groetjes,

Marjolein 


6 opmerkingen:

  1. Nou het is je gelukt, hoor Marjolein. Wat een super leuke kaart heb je voor me gemaakt. Hij hangt hier te pronken aan de deur, ben er erg blij mee. Hartstikke bedankt, vond het erg leuk en bovenal heel lief om een kaartje van je te krijgen.
    Nog een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi kaartje, Marjolein, dat zal ze fijn vinden. Dat van mij heeft ze al even. Hoe zou het gaan met haar....?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt....wat attent van je!

    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This will most definitely bring a smile and ease the recovery!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marjolein,
    wat heb je een schitterende kaart gemaakt voor Jeanet, ik wil er ook nog een sturen..als het weer wat soepeler gaat met mijn schouder..ik zag vandaag foto's op haar blog,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop dat alles goed met je gaat Marjolein!
    Wat een leuke en mooie kaart heb je gemaakt; en lief van jou dat je iemand daarmee wil steunen en ook nog dat je iets maakte in haar stijl!
    Fijne zondag
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen