1 april 2015

Fabulous - 10 jarig bestaan Salon Maxime! -3 kaarten in 15 minuten!


Vandaag op Fool's Day
vierde mijn zus het 
10 jarig bestaan van haar kapsalon
'Salon Maxime'!


Natuurlijk heb ik ondanks chronisch
 tijd te kort een paar kaarten gemaakt 
voor haar en haar 2 medewerksters.
Nee, ik heb ze dit keer niet zelf ingekleurd!
Helaas had ik daar echt geen tijd voor.
Dus...... ik heb het plaatje van de stempel
 een paar keer geprint en dat gebruikt.


De stempel zelf zal ik nog wel een keer 
stempelen en inkleuren,
want daarvoor vind ik ze zelf 
veel te leuk en grappig, ha, ha.
Ik had maar 15 minuten om ze alle drie te maken,
en een persoonlijke boodschap te schrijven,
dus dit is voor mij een record tijd! 
:-)

Mijn hobbybureaus liggen op het moment
 bedolven onder allerlei materialen 
waar ik de Paaspresentjes van ga maken.
In onze kerk verzorg ik altijd de Kerkboekjes
 voor de kinderen en met speciale dagen 
ook de Kerst- Paas- Pinksterpresentjes.

Voor ongeveer 50 kinderen,
dus ik ben al volop alles aan het 
snijden, knippen en stempelen.
Ik ga zo weer gauw verder,
maar ik moest eerst even uitbuiken!

We hebben het 10 jarig bestaan 
gevierd met een etentje bij een
werkelijk heerlijk restaurant, 
waar de bediening ontzettend vriendelijk
 en gastvrij is en..... 
waar ze gasten het gevoel geven
 dat ze alle tijd voor je hebben en..... 
waar je net zo lang mag 
tafelen als je wilt! 

Dus mochten jullie in de buurt 
van Harderwijk/ Hierden  komen,
is dan beslist een aanrader!
Enne.... je kunt hier ook 
genieten van een geweldige
High Tea!

Groetjes,

Marjolein 




7 opmerkingen:

  1. Geweldig...wat een leuke stempel is dit. Erg leuke kaarten geworden, Marjolein.
    En succes met de paaspresentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke afbeelding heb je gebruikt op de kaartjes...soms moet het even iets sneller en dan is dit een goed resultaat.....leuk gedaan.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuke afbeelding heb je gebruikt zeg! Super om zo drie kaarten in zo'n korte tijd eruit te stampen. Knap gedaan.
    Succes met de paaspresentjes, fijne dagen.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die afbeelding is natuurlijk helemaal top voor deze gelegenheid! Erg leuke kaarten! Het klinkt inderdaad als drukdruk, succes ermee, maar ook veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marjolein,
    wat een superleuke kaarten, heel toepasselijk, erg leuk!
    klinkt goed waar jullie gegeten hebben..succes met de Paasklusjes,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat heb ik je blog verwaarloost en een hoop leuks gemist, deze kaarten zijn heel toepasselijk met deze afbeelding. Lijkt me inderdaad als stempel ook heel leuk om te kleuren.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha! Slim gedaan!! Grappig stempel!

    BeantwoordenVerwijderen