6 november 2015

Marianne Design - Zaanse Huisjes - 40 jarig huwelijksjubileum


Bij Gerda's Hobbyshop had ik de kaart al 
geplaatst, maar nog niet op mijn eigen blog.
Een collega van Gerda's Hobbyshop 
vierde dat ze al 
40 jaar gelukkig getrouwd is.

Zij houden beiden enorm van fietsen 
door ons mooi Nederlands landschap.
Ook zitten ze op 
 een hele gezellige fietsclub.
Ze fietsen en lachen dan heel wat af!

Ankeline een andere collega 
had een geweldige wasdroger 
geknutseld waar we ons cadeau 
mooi in konden doen. :-)


Ook dit soort kaarten vind ik
 erg leuk om te maken. :-)


Hun namen heb ik verwijderd. :-)
De mallen zijn allemaal op ééntje na 
van Marianne Design.
De richtingaanwijzer is een mal 
van Amy Design geloof ik....
De wolken zijn van Paper Smooches.

Wel iets heel anders dan mijn 
CAS kaarten, maar ik vermoed dat dit 
meer in de smaak valt bij de ontvangers. :-)
Het is een kleurencombi 
die zij erg mooi vinden.

Groetjes,

Marjolein 

5 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend GAAF is dit kaartje Marjolein....dat zal zeker goed ontvangen zijn!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke persoonlijke kaart!! Zijn ook mijn kleurtjes, hihihi!
    Alvast een gezellig weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuke kaart, Marjolein. Die valt vast in de smaak bij de ontvangers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, heel toepasselijk voor deze gelegenheid.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love the incredible detail on your card - and it's all so perfect for the friends that you describe!

    BeantwoordenVerwijderen