21 mei 2019

Yvonne Creations - Big Guys BBQ verjaardagskaart


Even heel iets anders
 dan anders....
Een verjaardagskaart voor mijn zwager, 
die zoals duidelijk mag zijn, 
gek is op BBQ'en 
 en daar ook heel goed in is!


Ik heb gebruik gemaakt van de serie 
 'Big Guys' van Yvonne Creations.
Moet eerlijk bekennen dat ik niet veel 
materiaal van dit merk heb, maar ik 
vond dit 3D knipvel 
met bijbehorende mallen 
wel heel leuk.
Het enige puntje is dat mijn zwager 
helemaal niet Big is, 
maar juist sportief en slank! :-)



Natuurlijk ook de binnenkant 
 een beetje aangekleed...

Mocht je willen zien hoe ik
 deze eenvoudige kaart 
in elkaar heb gezet,
neem dan maar eens een kijkje op
 YouTube 

onder


Wilde al langere tijd 
uitproberen om tutorials 
op YouTube te zetten.
Dit is mijn eerste poging.
Binnenkort post ik een tutorial met 
Marianne Design producten!

Bedankt voor jullie reacties
 en tot gauw!

Groetjes,

Marjolein



2 opmerkingen:

  1. Leuke kaart heb je voor je zwager gemaakt, Marjolein.
    En wat goed dat je er een online tutorial van gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beetje laat, maar ik heb deze kaart gemist. Echt onwijs leuke kaart, zeker voor iemand die een BBQ man is, tof gedaan! Binnenkant ook!

    BeantwoordenVerwijderen