30 oktober 2019

The Collection 83 - Prachtige kaarsenstempel van Tiny Harts - Marianne Design


Voor de Collection nr. 83 
van Marianne Design
 mocht ik 2 kaarten maken 
met de prachtige kaarsenstempel 
van Tiny Harts.

Deze heb ik gecombineerd 
met de sneeuwkristal mal en 
het nieuwe glanskarton van MD.


Ik werk graag met vellum, 
dit heb ik achter het Snowpaper verwerkt 
 en ook de kerstroos mee gemaakt.
De kaart sluit met een klein organzalintje.


De achterkant heb ik simpel gehouden, 
alleen een stukje DP.


De 2e kaart heb ik gemaakt met de nieuwe 
openhaard stencil van Marleen.
Superleuk stencil waar je 
zoveel kanten mee op kunt.



Ook hier heb ik de kaarsen 
op het mooie glanskarton gestempeld
 en daarna uitgeknipt.


Alle materialen zijn van MD.
Vond dit een hele toffe opdracht!

Doordat we afgelopen zaterdag 
de Hobbybeurs hadden in het 
Van der Valk Hotel in Harderwijk, 
was ik te druk om mijn leeslijst 
van blogs even langs te gaan.
Daar hoop ik binnenkort weer tijd 
voor te vinden!

Op deze beurs help ik al een aantal jaren mee 
en mag dan een demo geven.
Daar laat ik binnenkort 
nog wel iets van zien, 
want ik heb daar o.a. ook deze 
kaarsenstempel van MD voor gebruikt!

Het was heel geslaagd, 
lekker druk en gezellig, 
maar ook vermoeiend, 
dus ik moest even bijtanken.

Dit keer was Diny Sprakel 
ook als demonstratrice 
voor Studio Light aanwezig.
Supertof!

Ze hield een verloting onder het publiek
en deelde ook leuke materialen uit.
De bloemenkaart is van haar eigen hand!
'Niet teveel nadenken, gewoon DOEN!'
is haar credo.


En gesigneerd! :-)


Ook gaf ze me een doosje met aquarelverf
van SL en zei: ' Maak daar maar iets leuks mee!'
Toen verschoot ik wel even van kleur 
moet ik bekennen, 
want zij is toch wel een hele grote naam 
op het gebied van o.a. Mixed-Media technieken.
 ( No pressure! Ha, ha)

Super lief van haar!

Ik heb genoten van alles
 en vond het een heerlijke dag!

Groetjes,

Marjolein
























3 opmerkingen:

  1. Mooie stempel en wat een super gave kaarten heb je ermee gemaakt, Marjolein.
    Veel plezier met je nieuwe spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superkaarten!! Erg mooi met behalve een feestelijk ook een chique uitstraling.
    Wat leuk dat je die dingetjes van Diny kreeg. Ik volg haar op FB, vaak inspireert ze me. En no pressure, hoor, jij maakt ook schitterende dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such lovely cards! I love the groups of candles. The first with the big snowflake and the woodgrain is stunning. And the fireplace on the second is amazing and it's so gorgeous with the soft greens.

    It sounds like you had a wonderful time - and have fun with those watercolors!

    BeantwoordenVerwijderen