12 augustus 2020

Marianne Design - Labelkaarten Eline's panda's en eenhoorns!


Een paar weken terug mocht ik labelkaarten 
maken voor het Marianne magazine
 van Marianne Design.

Deze panda's van Eline Pellinkhof 
passen zo goed bij deze labelkaarten.
Deze labelkaarten heb ik in 
verschillende laagjes opgebouwd.
Dit maakt het wat feestelijker!
De kleine smalle tekstballonnetjes 
maken het helemaal af.







Ook zijn ze superleuk om als 
geboorte labelkaartjes te maken!
Ik heb de letters met een Collectables 
alfabet uitgestanst en daar een shakergedeelte 
achter gemaakt, ook heel feestelijk.
Natuurlijk zou je hier ook 
muisjes hagelslag in kunnen doen!




En als laatste ging ik helemaal los 
met inkt en eenhoorns
 en wolken in regenboogkleuren 
en hier en daar natuurlijk glitters!!






Zo, dat was het weer.
Tot gauw, 
want ik heb nog veel meer 
om te laten zien!

Groetjes,

Marjolein
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten