15 februari 2014

Marianne Design - True LOVE


Oké, dit gebeurt niet vaak,
maar dit is mijn 2e kaartje vandaag. :-)
Een simpele kaart
met alleen diecuts.

Alle materialen zijn van MD
behalve de organza strik en
de letters van 'true',
die zijn gemaakt met een mal
van Tim Holz 'Typeset'.



Ben niet zeker of het zo goed genoeg 
te zien is, maar ik heb de tekstmal
van MD meerdere keren uit goudkleurig
papier gestanst en gelaagd opgeplakt
om de tekst meer diepte te geven.

Dit i.p.v. 3D kit of foampads.


Op deze foto is het denk ik iets
duidelijker te zien.


Het dunne goudkleurige lijntje heb ik
met een Spica glitterpen getrokken.
Het DP ( ook van MD) is gemat op hetzelfde
goudkleurige papier als de letters.

Een rustige kaart
met alleen maar mallen.
Altijd handig om dit soort
kaarten in je voorraad 
te hebben liggen.

Groetjes,

Marjolein 

ps. Ga zo schaatsen heren kijken!!
Want het zou toch wel heel leuk zijn 
als ze daar ook nog wat (gouden) medailles 
zouden kunnen bemachtigen! 
:-)


16 opmerkingen:

  1. Schitterende, chique kaart! Mooi papier en ja hoor, goed te zien die diepte! je kaart voor je hubby is ook een bjoetie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie romantische kaart, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige romantische kaart, mooi de lagen zo op elkaar.
    Ik ga ff nog even spieken bij je andere kaart...als internet een beetje meewerkt.....ben op vakantie en internet werkt waardeloos:(
    Fijn weekend,
    Groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marjolein,
    Helaas geen goud deze keer, maar wel zilver en brons, toch ook mooi..wat een leuke kaart, dat doe ik ook vaak een paar extra laagjes, ziet er mooier uit dan met foamblokjes, leuk je reactie bij mij, over de gebruikte spullen, dat papier van First Edition is zó mooi, dat moet dan eerst een poosje liggen, voor dat ik het gebruik, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart!
    Supergaaf is de kaart voor je man. Mooi is het typemachien van Tim. Staat ook nog op mn wensenlijstje....;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Now that is a beautiful card!! so elegant and pretty. I'm loving watching the Olympics :)
    Thanks for your lovely comms, I'm blogging again and things are much better in my new home.
    Mel. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Marjolein, beautiful design layout. Love the colors and the elegance in your card.

    with Love,
    Chelsea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige creatie Marjolein!!!
    Bijzonder mooi, stijlvol!!!
    Fijne week
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sjeeeeeeempie Marjolein, wat zie ik hier allemaal. Wat ben je drukkies geweest:)
    Even een dikke week niet op je blog geweest en ik kijk mijn oogies uit:)
    Superdepupers zeg, je valentijnskaarten en je gekleurde Magnolia's. Allememachies die zijn me toch gaaf!!
    Ik ben nu ook druk aan de kleur whoohoo. Helemaal weer genieten. Wat kan een mens toch blij zijn met een stempelafdrukjes en een doosje potloden.

    Okey dat doosje is wat bescheiden...lol Heb een gigakist vol hihii

    Tot de volgende kwebbel weer en ik kijk alweer uit naar je volgende creatie.

    Gigagrotegroetjes Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Vind de mal ook zo superrrr. Heb hem zelf ook en heb er ook al wat mee gemaakt, die zullen over een tijdje ook nog op mijn blog verschijnen.
    Ik heb Joy!crafts nog opgebeld om te vragen of ze de huisjes hadden, maar helaas zijn ze allemaal uitverkocht. Deze worden ook niet meer gemaakt, helaas.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh what a beautiful card...it's in the CAS side for you ...love the large letters and the beautiful dies you used.....The gold and white very elegant !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hello Marjolein, your card may be simple, but it is so elegant and beautiful! love its C& S style. love the beautiful gold and white papers you used! thank you for stopping by my blog. Cheers.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooh, ik lees in je bericht dat je schaatsen ging kijken, wat jammer dat de spelen alweer afgelopen zijn hè? Heerlijk om te volgen :) zeker met een haakwerkje erbij ofzoiets!
    Je kaart vind ik prachtig, heel clean en toch zo romantisch!!! Kijk nu al uit naar je volgende creatie :) Hele fijne week verder!!! Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. BEAUTIFUL card Marjoram :) Love it very much!

    BeantwoordenVerwijderen