1 maart 2014

Martha Stewart: Ornamentjes en lijstjes van klei


Vandaag geen kaart,
maar ornamentjes en lijstjes van klei.
Hiervoor heb ik de Martha Stewart mallen 
en klei gebruikt en nog wat mallen 
van een ander merk.


Vandaag voelde ik met niet zo heel lekker,
dus dan is de beste 'cure' even
wat leuks doen wat niet teveel 
inspanning vraagt.
Lekker mijn hobbyhokje ingedoken
en wat gekleid, heerlijk!










Deze randjes lijken net op kant.
Grappig is wel dat ondanks dat het 
hetzelfde malletje was, de ene net iets
langer is geworden dan de ander.
Dit komt natuurlijk door de flexibiliteit
van het siliconen materiaal waar ik mee werk. :-)



Prachtig hoe gedetailleerd ze er uit komen!


Echt al een beetje voorjaar.....


En natuurlijk begon ik al een beetje
te spelen met de verschillende stukjes, ha, ha.


Hopelijk heb ik eerdaags weer wat meer tijd,
om er ook daadwerkelijk iets mee te maken!

Deze vragen gewoon om een 
mooi plaatsje op een kaart
of een project!

Al mijn materialen komen natuurlijk
Zij heeft een heel uitgebreid assortiment in haar winkel
met allerlei soorten mallen en klei
en natuurlijk verschillende glimmermists 
om ze van een mooi kleurtje/ glansje te voorzien!

Groetjes,

Marjolein 

ps. de komende 2 weken ben ik druk
met een nieuw projectje voor MD.
Spannend weer!!!

10 opmerkingen:

  1. Een leuk werkje en meteen een voorraadje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marjolein,
    Wat mooi en wat veel, wat zijn ze leuk geworden, daar kun je weer lekker mee knutselen, ben benieuwd wat je er mee gaat doen, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige creaties van klei heb je gemaakt.
    Groetjes Gre

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marjolein!
    Jeetje, wat een prachtige ornamentjes allemaal! Zo leuk dat je zoiets zelf kunt maken, ze zijn inderdaad zo gedetailleerd! De vogeltjes zijn schattig voor een lente kaartje, ben heel benieuwd!!!

    Fijne zondag, ik hoop dat je je weer beter voelt! :)
    veel liefs! Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw...dat ziet er gaaf uit, Marjolein.
    Wat zal je daar straks een mooie kaarten mee kunnen maken.
    Hoop dat je je snel weer wat beter voelt.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi marjolein,
    Heb er pas weer een serie besteld op Ebay co.uk..ik zie ze ook nergens in Ned.webwinkels..succes, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk gemaakt, ben benieuwd waar je ze op gaat gebruiken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sorry you've not felt well lovely :(
    Oh wow love your makes, I would love to have ago at making these embelishments.
    They look so beautiful!
    Thank you for your lovely comms xxx I don't have a tutorial on colouring sorry. I'm not very good at them. I would make it look more difficult!! But if you need any help just ask and I will try to explain and help. Mel. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie ornamenten heb je gemaakt zeg! Heel bijzonder. Ik hoop dat je inmiddels weer een beetje bent opgeknapt. De zon zal er zeker bij helpen. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een bijzonder mooie !! Die mallen blikken wel heel goed te zijn!
    Fijne week
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen