28 maart 2014

Prachtig Vintage felicitatiekaartje voor 65 jarige tante gemaakt door Ineke


Vandaag een prachtige Vintage kaart
gemaakt door Ineke,
een bekend gezicht voor 
de mensen die wel eens bij 
Gerda's Hobbyshop te Putten
komen shoppen.

Kijk, ik vind heel veel stijlen
leuk en mooi, maar in Vintage ben
ik zelf geen echte 'ster'
zullen we maar zeggen. :-)

Of ik denk nog wel eens
'Goh, die Vintagekaart is veeeeel
mooier dan die ik maak'.

Dus dan is voor mij de knoop
snel doorgehakt.
Dan koop ik die gewoon bij 
Gerda in haar winkel. :-)
En eerlijk is eerlijk,
Ineke maakt erg mooie 
Vintage kaarten!

Vanavond heb ik een verjaardag
van een tante die 65 wordt
en die dit kaartje vast
enorm zal waarderen!


Het prachtige papier is van Maja 'Tempus Fugit'
heet het geloof ik....

Geniet allemaal maar 
fijn van het prachtige 
voorjaarsweer.

Groetjes,

Marjolein 



5 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad een prachtige kaart, Marjolein!
    Ik begrijp dus ook helemaal wat je bedoelt. Een vintagekaart maken is ook 'niet echt mijn ding' om het zo maar te zeggen.
    Dus geniet ik van de vintagekaarten die anderen maken. Want mooi zijn ze echt wel!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card, wonderful design, the touch of green with the rose is perfect!
    Have a nice weekend lovely.
    Mel. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Marjolein wat een supermooie kaart heb je gemaakt, ik vind hem schitterend.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen