16 maart 2014

MD: Een mini album als afscheidscadeau


Afgelopen vrijdag nam een collega
op mijn werk afscheid.
Een hele lieve meid die ik beslist
zal gaan missen!


Speciaal voor haar heb ik
een mini album gemaakt
waar ze wat foto's in kan stoppen.
Ze heeft binnenkort
nog een verwenmiddag
met een andere collega waar ze
dagelijks mee optrok.


Dus zit er in het voorste vakje
een cadeaubon voor een drogisterij/ parfumeriezaak.


De binnenkant....


Natuurlijk kunnen boven in de bladzijdes 
nog hier en daar kaartjes/ labels 
uitgetrokken worden waar ze
zelf nog wat teksten op kan zetten
of foto's op kan plakken.

De lijstjes zijn met een Creatable van MD
gemaakt, die ik al ontelbaar vaak gebruikt heb!
De lijstjes zijn van boven open gelaten,
zodat je de fotootjes 
er zo in kunt schuiven. 

Of de fotootjes kleiner dan het lijstje
knippen/ snijden. zodat je nog wat roze
van het papier ziet, kan ook nog.
Een soort van mini passe-partout.....


Deze tekst past zo goed  bij haar!


Natuurlijk is de achterkant ook
'aangekleed'.



De vlinder en het vogeltje zijn gemaakt
met klei van Martha Stewart.
Klein beetje glitterlijm erop,
wat bloemetjes
en nog wat
bling.


Ze was er erg blij mee en ze vond het
een lief gebaar.
Na een dikke kus en knuffel
hebben we met de nodige tranen
afscheid genomen.
Bah! Ik hou niet van afscheidnemen!

Morgen zal ik wat vrolijkere dingen
laten zien die alles met naderende 
voorjaar te maken hebben.




3 Kaarten zonder stempels,
alleen met mallen en mooi DP.

Om alvast een beetje
het 'lentegevoel' te voeden....
:-)

Groetjes,

Marjolein 










5 opmerkingen:

  1. WAUW......wat ontzettend mooi gedaan!
    Dat ziet er echt heel gaaf uit....wat zal je collega daar superblij mee zijn!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi boekje voor je collega, Marjolein.
    Een heel lief gebaar dat zeker gewaardeerd zal worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief gebaar Marjolein en wat heb je dit weer fantastisch gemaakt. Echt heel leuk hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marjolein,
    Dit is wel een erg leuk afscheids cadeautje, met liefde gemaakt..wat zijn de fotolijstjes er leuk in..mijn complimenten, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh my gosh ..... Can you hear me saying ohhhhhh and awwwww at how gorgeous this book is????? Sorry you had to say good by......no fun but what a beautiful gift of love.

    BeantwoordenVerwijderen