17 maart 2014

CAS met Memory Box en Marianne Design: Spring has sprung!


Bijna voorjaar!
Een lieve vriendin en haar man
zijn vandaag 8 jaar getrouwd.
Dit is het kaartje voor hun trouwdag.
Zij houdt van rustige kleuren
en rustige kaarten.
Ze vonden de kaart gelukkig leuk!



De mallen zijn van Memory Box,
zo schattig!


De Catalina wreath is dubbel gestanst.
een keer uit wit cardstock 
en een keer uit DP van First Edition.


De vlindertjes zijn de perfecte maat
voor deze kaartjes.
Dit kaartje is een maatje kleiner
dan de kaart voor de vriendin.


Toen bedacht ik me,
dat het misschien leuk was
om ook eentje in fris groen en wit
te maken.
Deze mal is al een oudere mal van MD,
maar zo leuk voor deze konijntjes!



Wat 3D tape, 
tekst van de PC,
kleine vlindertjes en .....
Spring has sprung!



En nu ik toch met de mallen bezig was,
heb ik er meteen eentje in alleen
maar DP's gemaakt.



Hier is goed te zien hoe de maten
van deze kaarten zijn.
Eens wat anders dan vierkante kaarten. :-)

Ook wil ik nog iedereen hartelijk danken
voor de leuke en lieve berichtjes die jullie
achterlaten!!

Groetjes,

Marjolein 



14 opmerkingen:

  1. Goed bezig, Marjolein.
    Wat een super leuke kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaartjes! Lief en lenteachtig en heel speels!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What beautiful cards! love them all, nice spring colours and wonderful designs!
    Thank you so much for your lovely comments, they always make me smile,
    Love, Mel. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk en superlief met die konijntjes! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuke en lieve kaartjes heb je gemaakt! Super leuke malletjes ook. de konijntjes huppelen ook ergens in mijn kast, ik zal ze eens te voorschijn toveren....ze zijn zo leuk!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke voorjaarskaartjes Marjolein! Schattig met de konijntjes .
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaarten Marjolein, ik vind ze prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marjolein,
    Wat zijn ze leuk de konijntjes, ik heb ze ook gekocht en heb er 2 kaarten mee gemaakt, staan morgen op mijn blog, je kaartjes zijn super..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige kaarten.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaartjes Marjolein! De één nog mooier dan de andere....erg leuk zo met de haasjes! Ze springen en huppelen er vrolijk op los!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Majoline! Love the different sizes you made here today. I hve that same Catalina wreath and love it. You sure made some beautiful cards with it. Love the bunnies too.
    I always seem to wake up in the middle of the night but couldn't go back to sleep . It's late for you too. I had about 4 night in a row that I slept well ... Very rare for me. I have been using a organic lavender spray and it helps me sleep. Thanks for all your kindness. Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, wat een schattige vrolijke lentekaartjes! De laatste vind ik ook zo gaaf, en ik houd nu eenmaal van konijntjes ;)
    Ik ben eindelijk weer eens even lekker aan het bijlezen op je blog, het is net een heerlijk tijdschrift! :D Je hebt weer zulke mooie dingen gemaakt!

    Heel veel liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. die met die wolkjes vind ik supergoed werken! mooi al die patroonpapiertjes zo door elkaar gebruikt. Bedankt voor de inspiratie weer!!

    BeantwoordenVerwijderen