22 maart 2019

Polka Dot Kensington handbag - Tonic Studios


Dit tasje heb ik gemaakt 
met de Kensington handbag mal 
van Tonic Studios.
Zo'n cutie!


De dame in kwestie had 
een speciale mijlpaal bereikt 
met haar leeftijd.


Leuk detail is de bedel 
die ik er aan heb gehangen.
Mijn favoriete parfum
 is er eentje van Gucci.

En dat stijgbeugeltje is daar 
een kenmerk van.
Dus die sloop ik elke keer van mijn flesjes, 
zodat ik ze voor projecten als deze kan gebruiken.
Net echt. :-)

Hieronder een variatie 
die ik heb gemaakt
 voor mijn jarige zus.


Dit keer geen DP 
maar een embossingfolder gebruikt 
in combinatie met wat zilverkleurig wax.
Lekker fel kleurtje tissuepapier 
 en cadeaubon erin, 
wat geeft dit toch leuk weg!


Beide dames waren er blij mee.

Groetjes,

Marjolein


2 opmerkingen:

  1. Wauw...wat een super gave tasjes, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige cadeautasjes, echt supermooi!! Begrijp wel dat ze blij waren, hoor. Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen