14 maart 2019

SU - melkpakje met afneembaar deksel


Een melkpakje geeft altijd leuk weg.
Nu had ik op internet een model gevonden, 
waarbij je de deksel kon optillen!
Dus, hier is mijn versie met het melkpakje 
en de afneembare deksel.


Alle materialen zijn van SU.
Bloem heb ik zelf gemaakt.

Ik geloof van filterzakjes....



En natuurlijk had ik er iets lekkers in gedaan.
De reactie van degene aan wie ik het gaf was,
dat ze het zo afgezaagd vond 
om er snoep of chocola in te stoppen.

Tja, daar had ze natuurlijk wel een punt...

Maar zoals de Britten zouden zeggen, 
it's the thought that counts!

Groetjes,

Marjolein

3 opmerkingen:

  1. Oooh….wat mooi gemaakt, Marjolein. En wat handig zo met een afneembare deksel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I am going to have to dig out my milk carton die - I love your lid!! And so elegant with the gorgeous flower and bit of silver sparkle.

    BeantwoordenVerwijderen