30 november 2019

Marianne Design - 2x Clock Card - in roest-look + Shabby Chic stijl


Afgelopen vrijdag gaf ik workshops 
in Putten bij Gerda's Hobbyshop, 
maar naast de kerstkaart die we gingen maken
had ik ook nog 2 voorbeelden meegenomen 
in roest-look en in een meer Shabby Chic stijl.

Die in roest-look heb ik nog niet afgewerkt, 
nog geen tijd voor gehad, 
maar ik laat deze alleen zien, 
zodat jullie een idee krijgen hoe de klok 
er heel anders uit kan zien in deze stijl.
Leuk voor herenkaarten of Steampunk stijl.

Hieronder kun je zien hoe het Kraft papier 
 er onbehandeld uitziet en het verschil 
na de bewerking.



Niks geen geknoei met verf en vieze vingers!

Als je wilt weten hoe ik dit gedaan heb, 
laat dan een reactie achter onder dit blogbericht.
Dan zal ik de informatie per mail toesturen.

Hieronder de mal waar ik een gedeelte 
 van gebruikt heb.



Hieronder een versie in de meer Shabby Chic stijl, 
maar dan niet zo heel druk opgepimpt.
De kaart blijft op deze manier 
prima te versturen via de post.


Het is een Easelcard geworden.


Een stukje pareldraad onderaan, 
 zodat de kaart niet wegschuift.


Om meer diepte te geven, 
heb ik meerdere laagjes op elkaar geplakt.
Krijg je meer het idee van een echte klok.


Jos en Hennie lekker bezig met de kaart
 tijdens de workshop.
Ineke zat aan de andere kant van de tafel.


Hieronder de kaart van Jos, 
zij heeft er nog wat ijskristallen 
van glitterkarton opgeplakt.
Dit was optioneel.


Groetjes,

Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten