24 februari 2019

PTI Petite Places - Sweet Shoppe becomes Petite Craft Shop


Toen Gerda's Hobbyshop 10 jaar bestond in 2016
 gingen we met onze vaste team van vrijwilligers 
gezellig uit eten om dit te vieren.
We noemen dit team 'De Hulptroepen'.

Met PTI Petite Places - Sweet Shoppe mallen en stempels 
heb ik toen voor alle 5 dames deze mini winkel 
gemaakt en zo aangepast dat er natuurlijk 
de naam van de jarige winkel op stond.
En natuurlijk in het paars!!


De stolpjes heb ik al eens eerder gemaakt 
voor een project van onze kerk.
Maar ik blijf ze leuk vinden!
Het zijn wegwerp wijnglazen 
zonder steel.


De fiets voor de winkel 
is die van Jacomien. :-)











Om een idee te geven van hoe klein 
deze stolpjes waren, 
zie foto hieronder.
Ik had voor iedereen 
een blikje Radler bier 0.0 erbij gedaan
 met wat zoutjes.
Als het namelijk erg warm is zomers,
drinken we nog wel eens dit drankje 
zonder alcohol.


Nou, dit waren wel heel wat foto's,
maar het was dan ook wel een 
bijzonder project om te maken.
Erg leuk!

Groetjes,

Marjolein



1 opmerking:

  1. Ooooooooh….wat een werk zal dat geweest zijn, Marjolein. Maar wat ziet het er super gaaf uit. Heel erg mooi gedaan, joh. Mijn complimenten, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen