20 februari 2019

Geboortekaart Xemm - Marianne Design


Vandaag een aantal kaarten.
De eerste kaart is een geboortekaart
 voor iemand waar onlangs
een kleinzoon werd geboren.


Een kleine standaard mocht natuurlijk niet ontbreken.


Glad to be back!


Tja, als je 2 jaar niets meer gepost hebt, 
dan heb je ook heel wat in te halen. 
:-)


Natuurlijk heb ik wel projecten gedaan 
en ben ik creatief bezig geweest, 
maar al die tijd heb ik niets gedeeld.
Dus de komende tijd zal ik proberen dit 
een beetje in te halen.

Vandaag laat ik de kaarten zien, 
die ik in 2016 (!) op de Knotsgekke Kaartendagen 
in Den Bosch als Workshop voor Gerda's Hobbyshop
mocht geven.


Basis was de Tag mal van DDD.
Je scoort deze op 3 plekken
 en klaar is je kaart.
Aangekleed met Joy mal en Studio Light mal.
Bloem is een mal van Crealies. 
Vintage plaatjes zijn van Gerda's Vintage
 knipvellen.


Groetjes,

Marjolein





2 opmerkingen:

  1. Ooooh...wat ziet dit er ook allemaal weer super leuk uit, Marjolein.
    Blij dat je weer terug bent in Blogland!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, dan heb je zeker wat in te halen, maar het leuk dat je er foto's van hebt zodat wij mee kunnen genieten. Ik vind je kleinkind kaart echt zo leuk!! maar ook de vintage zakjes/kaarten kunnen mij bekoren!

    BeantwoordenVerwijderen