18 september 2019

PTI Petite Places - Happy Camper


Vandaag iets heel anders.
Voor een jarig teamlid van Gerda's Hobbyshop 
heb ik deze kleine stolp gemaakt.

Zij en haar man gaan elk jaar 
heerlijk kamperen met hun caravan.
Vorig jaar had ik al een kaart gemaakt 
met deze stempels en mallen van Papertrey Ink, 
zie mijn post hier.

Deze caravan is roze ( word ik altijd vrolijk van :-) )
 en het deurtje kan ook echt open,
 too cute, echt!!
En omdat ze jarig was,
hangen er er natuurlijk ook 
slingers aan de caravan.


Zij houdt ook heel erg van miniatuur dingen 
maken, denk aan mini teddybeertjes e.d.
Het mini winkeltje van Gerda's Hobbyshop 
dat ik ook al eens gemaakt heb 
van Papertrey Ink Petite Places Sweet Shoppe
had ze ook nog steeds
 in haar speciale glazen kast staan.




En om te zien hoe klein dit in verhouding 
tot andere voorwerpen is, 
heb ik hieronder een Pickwick theezakje 
er naast gelegd.


Blijf deze setjes zo leuk vinden om te maken!
Ze was er heel blij mee.

Groetjes,

Marjolein




4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt. Echt schattig ook. Het is inderdaad dat je het theezakje ernaast hebt gelegd, anders zou je niet zeggen dat het zo klein is. Mooi tafereeltje zo. ik denk dat ze daar vast erg blij mee was.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a sweet gift you made for someone who loves camping!! It was good to hear from you over on my blog. Thanks for reading about my mom - it was very special that we shared this hobby!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat is dit mooi!! Enig tafereeltje onder de stolp! Zo schattig inimini!

    BeantwoordenVerwijderen