26 november 2012

Clean and Simple: Kerstkaart in wit, grijs en blauw



Eerst wil ik alle nieuwe volgers van harte welkom heten!!
Wauw, bijna 50 volgers al!!
Het is bijna 5 december, dus het zal mij 
nog benieuwen of ik de 50 mag halen...

De kaart ...
Een Clean and Simple Kerstkaart vandaag met 
Bo Bunny designpapier, embossingfolder van 
Cuttlebug, AB plakparels, lintje, kant en een gesp.
De schattige kerstgroet komt van een
oudere Marianne Design serie.
Afgewerkt met Distress Ink Walnut Stain.

Het is vandaag wel een heel sobere kaart,
maar ik ben nog hard bezig met een Magnolia kaart...
En druk met alle voorbereidingen voor Sinterklaas,
dus dan blijven dit soort projecten weer liggen. :-(

Ik hoop snel de Magnolia kaart te kunnen laten zien.
Intussen probeer ik alles voor Sinterklaas 
op tijd af te krijgen, ha, ha.
Die gedichtjes vind ik altijd het leukst!
Heb ik altijd veel voorpret mee!
 :-)

Elk jaar neem ik me weer voor
om er eerder mee te beginnen,
( dik klinkt vast bekend...)
maar het lukt me maar niet.
Zucht!


Groetjes,

Marjolein 

ps. Ik heb de Sint al wel zachtjes ingefluisterd
 dat ik die elektrische stansmachine 
helemaal te gek vindt
...nu kijken of hij erin trapt...

7 opmerkingen:

  1. Je kerstkaart is prachtig! Het Bo Bunny papier is ook weer mooi.
    Als Sint erin trapt, ga ik het ook eens proberen...maar ben bang dat "mijn" sint er niet in trapt ;-)
    Gropetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ha, ha, dank je wel Tineke! Ik hoop dat de mijne er in trapt, maar ik ben ook 28 december jarig dus misschien telt dat ook nog mee...en ik ben natuurlijk ook heel zoet geweest dit jaar, ha, ha.

      Groetjes,

      Marjolein

      Verwijderen
  2. Wat een leuke kaart.Mooi hoor!
    Tuurlijk ga je die 50 halen...ik heb een oproepje op mijn blog gezet, je moet nog 1 volger dan ben je er!!
    Misschien wil Sinterklaas wel volger worden.....hha, omdat je zo je best doet.....en dan past die electrische stansmachine ook best in je schoentje...

    Groetjes Cis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Marjolein! This is so elegant and beautiful! I love the whites with pops of subtle colors! And the dry embossing on here .. sigh .. makes everything absolutely gorgeous!

    Big Hugs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marjolein,

    Ik zal het op deze manier proberen want anders lukt het me niet om een berichtje bij je achter te laten. Ik ben zojuist volger geworden van je blog en wil graag meedoen aan je candy. Ik zal je zeker regelmatig komen bezoeken hoor! Hoop dat het zo wel lukt.

    Liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, my!!!
    this card is really stunning! i love love love that bling bling you've put on the lace! you also have sent me some and i can't wait to make something with them! thank you again!

    ALby

    BeantwoordenVerwijderen