21 november 2012

Penny Black - Hello Gorgeous! -






Vandaag een kaartje die ik gemaakt 
heb voor een tienermeisje dat wel een 
opkikkertje kan gebruiken.
Ze is al een tijdje ziek,
maar ik hoop dat ze vrolijk
van dit kaartje wordt.

Het is een staande kaart
( weer een basiskaart van Do Crafts gebruikt)
met een stempel van Penny Black.
De stempel is ingekleurd met Distress Ink 
en wat Stickles Glitterlijm.

Langs de randen heb ik Walnut Stain 
gebruikt. (elke keer als ik 'Walnut Stain' zeg
moet ik weer aan de Hobbybeurs denken, ha, ha)
Gelukkig heeft Gerda weer een voorraadje 
in de winkel liggen. :-)

Het dessinpapier is van DCWV.
Ik vond dit zo 'tienerachtig'.
Meisjes op die leeftijd van 16/17 jaar
zijn al hard op weg om vrouw te worden
en erg bezig met hun uiterlijk,
kleding, haar,make-up, noem maar op.

Onze dochter van bijna 16 heeft dit ook. 
En ach, ik denk dat dit wel herkenbaar is 
voor bijna alle vrouwen, toch?
Wij vrouwen zoeken toch vaak
bevestiging bij ( 'onze') mannen...
'Zit mijn haar wel goed?'
'Hoe vind je dit staan?'
enz.

Ha, ha, en die mannen maar zuchten...
'Nee schat, je bent niet te dik'
'Die kleur staat je wel leuk'

Het fluwelen lint komt uit mijn eigen
voorraad, maar de parelgesp komt bij

Deze stempelset van Penny Black is zo ontzettend leuk!
Deze komt bij Gerda vandaan en
dit is het eerste kaartje dat ik ermee
gemaakt heb.

Als ik niet zoveel tijd heb, of 
ik moet een 'snelle' kaart maken
dan zijn dit soort stempels echt
een uitkomst!

Groetjes,

Marjolein 



4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart voor een tienermeisje.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marjolein,

    Wat heb je er weer leuke kaarten op je blog staan. Het tiener meisje vind ik erg leuk, evenals de drie magnolia's op één kaart.
    Mijn vingers jeuken, als ik je kaarten zie en dan denk ik, ik moet toch eens wat meer met mijn stempels gaan doen. De dagen hebben soms te weinig uren, misschien moet ik toch maar eens proberen om er nachtwerk van te maken!!!!!
    Maar ik ben bang dat ik dan terug te vinden ben met een zwart voorhoofd. Ben ik slaap gevallen met mijn voorhoofd op het stempelkussen :-)
    Groetjes, Ankeline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een supermooie tienerkaart Marjolein!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige tienerkaart Marjolein. Prachtige kleuren (maakte eerste een typefout met prachtige kleren en dat klopt ook ; )
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen