11 november 2012

Magnolia Criss Cross Card






Vandaag wil ik deze Criss Cross kaart laten zien.
Erg leuk om te maken en toch vrij simpel.
En alle materialen komen natuurlijk
bij Gerda's Hobbyshop vandaan.

De basiskaart is Craftcardstock.
Designpapier is van First Edition: Kerstpaperpad.
Stempel is de gratis Magnolia stempel 
die bij de Magnolia Ink zat.
( zooooo schattig!)
En ik heb haar ingekleurd met Distress Ink.
De prachtige grote bloemen
zijn van Prima Marketing
en de bessentrosjes zijn van Magnolia.

Nestabilities gebruikt voor de ovalen vorm.
De uitgeponste sneeuwvlokken komen
van een Martha Stewart randpons.
Het mooie kant is van Marianne Design
en de parelsplitpennen komen uit eigen voorraad.

De bloemen en sneeuwvlokken zijn 
bewerkt met Stickles glitterlijm 
en ik heb een Spica glitterpen gebruikt 
(goudkleurig) voor de sterretjes en stipjes
rondom Tilda.
En als laatste nog wat 
plakpareltjes op de hoekjes
en Distress Ink Walnut Stain
langs de randen
om het af te werken.

Ik heb bewust nog niets op de
uitschuifbare kaart gestempeld.
Zodra ik weet voor wie deze kaart bestemd is
kan ik er een tekststempel op gebruiken
en evt nog hier en daar iets versieren .
Op beide zijden kan iets geschreven
of gestempeld worden.

Ik vind de kleurencombinatie erg leuk.
Blauw, oranje en roze.
Lekker fris.

Groetjes,

Marjolein 

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt zeg. Erg leuk idee om er een uitschuifkaart bij te maken en wat een leuk stempeltje hé. Ik heb hem hier ook klaar liggen om er iets leuks mee te gaan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Ilonka,

      Het is weer zo'n schatje! Ben benieuwd wat je er mee gaat maken...Leuk hé? Bedankt voor je berichtje! Groetjes, Marjolein

      Verwijderen
    2. Hoi Marjolein, Hier nog even weer een berichtje van mij hoor. Je had een reactie op mijn blog achtergelaten (wat ik natuurlijk erg leuk vind) over de nestabilities die ik had gebruikt op mijn kaart.Weet je nog dat er iemand op de beurs bij Gerda zo op zoek was naar die ene nestabilitie die jij op de voorbeeldkaart had gebruikt? Die persoon ben ik dus. Vond het leuk om het je even te laten weten. Groetjes, Ilonka.

      Verwijderen
    3. Hallo Ilonka,

      Ha, ha. Ik dacht het wel, maar wist het niet meer echt zeker! Leuk om je reactie te lezen! Groetjes, Marjolein

      Verwijderen
  2. Wat een schitterende kaart en die kleuren ook zo prachtig, stempel ook mooi ingekleurd.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Lenie,

      Dank je wel. Deze kleurencombi is voor mij wat ongewoon, maar ik denk dat ik het nu wel vaker aandurf, ha, ha. Groetjes, Marjolein

      Verwijderen
  3. Hoi Marjolein
    Je kaart is weer een plaatje, een criss cross card
    heb ik nog niet gemaakt, maar het is zeker het proberen
    waard
    Groetjes
    Henneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Henneke,

      Bedankt voor je leuke reactie. Het is zo simpel, maar toch weer net even anders. Ben benieuwd of je er ook eentje gaat proberen! Kom ik even bij jou op je blog kijken. Groetjes, Marjolein

      Verwijderen