4 november 2012

Magnolia Kerstdeurhanger met Jinglebellen








Het heeft iets langer geduurd dan ik wilde,
maar eindelijk is de deurhanger klaar.
Er moest nog een geboortekaartje tussendoor 
gemaakt worden voor mijn zwager en schoonzus, 
dus vandaar dat ik met dit project langer bezig was.

*
Deze deurhanger heeft echte bellen 
( deze komen bij de Action vandaan)
Stempels zijn van Magnolia 2012 en 2011 kerstcollecties.
De dennenboom en het tuinhekje zijn stansen van 
Marianne Design.
De ramen zijn gemaakt met een mal van Memorybox
en de tekst en het getal 25 zijn stansen van Tim Holz.
Verder heb ik designpapier van Maja gebruikt.
( zomerpad 2012!!)
wat sneeuw, Kerstslinger, Kerstlint, bellen,
bloemen komen bij 
Gerda's Hobbyshop vandaan
 en grijs-board uit mijn eigen verzameling.
Ik laat dit altijd snijden bij de Multicopy in verschillende 
formaten, dan heb ik altijd iets op voorraad voor
dit soort projecten.

De stempels zijn dit keer ingekleurd met Distress Ink
en Jingle Jangle Tilda heeft echte belletjes in haar handen gekregen.

*
Een leuk detail is de sneeuw die 
overal royaal overheen gelijmd is.
Dit is namelijk sneeuw dat ik gekocht heb op de Kreadoe.
Het lijken net kleine glassplinters in het echt.
Ik heb er holografisch glittersneeuw/glitterlijm
 onder gedaan en toen dit eroverheen gestrooid.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes,

Marjolein 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten