7 november 2012

Gratis Magnolia stempel en nieuw materiaal!



Is het geen plaatje?! 
Nu alleen nog even Mountfoam halen 
en dan kunnen we deze stempel ook 
echt gaan gebruiken!


Nieuwe plakparels bij 
Deze zijn AB ofwel 'geolied'.
Een prachtige parelmoerachtige glans
en ze passen perfect bij het nieuwe kant wat ik 
bij haar in de winkel heb gehaald!
Perfect voor Vintagekaarten!





Prachtige nieuwe Doohickey's van Magnolia!
Ik vind deze mal net op Richelieu kant lijken.
Het heeft ook nog wel iets weg van Broderie.

Het is wat 'groffer' dan we gewend zijn van 
Magnolia, maar als je dit met parelmoerpapier
stanst heb je een mooie match 
met de 'parelmoerplakparels', ha, ha.
Maar natuurlijk is dit in allerlei papier 
een plaatje!
Ik vind zelf dat dit weer prachtig past bij 
Vintage kaarten!!



Hier zijn dan de bessentrosjes van Magnolia.
Persoonlijk vind ik deze besjes het mooiste.
Ze zijn altijd perfect als opvulling 
in een bloementoef.
Ook deze heeft Gerda in allerlei soorten en maten,
bijv. in rood, goud, zalm, zilver,wit, ivoor, blauw, roze ( ook heel mooi!)
Maar wees er wel snel bij, want ze vliegen de winkel uit!!



En natuurlijk het nieuwe kant.
Zooo mooi!!

ha, ha.
Jullie zullen dit binnenkort vast zien op 
één of ander project van me.

Oh en voordat ik het vergeet, 
Gerda heeft ook de nieuwe Nativity Collectie 
van Magnolia binnen gekregen! 

Groetjes,

Marjolein 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten