28 oktober 2012

De foto's van de beurs!


Hierboven zijn Gerda en Margret druk bezig de laatste dingen klaar te leggen.
Voor de dames die regelmatig kaartenpakketten bij Gerda halen...
Dit is Margret die die prachtige pakketten samenstelt en 
voorsnijdt en stanst!
Veel van haar kaarten zijn te bewonderen in Gerda's winkel.


Ineke was zaterdag 51 jaar getrouwd!
En heel gelukkig getrouwd want ze straalt gewoon!!
Of ze had het gewoon erg naar haar zin
tussen al de andere dames. :-)
Zij is trouwens geweldig goed in memoriseren,
als we iets te vragen hadden over producten,
dan wist zij precies hoe het zat.
Heel handig!


Bijna niet te herkennen, 
maar hierboven staat Petra van de Zee 
achter de demonstratietafel.
ha, ha, nee ze dook niet weg voor de foto, 
maar ze was nog niet klaar met alles klaar zetten.
Petra, je kaarten zagen er weer prachtig uit!
Blijkbaar vonden de mensen/ je fans dit ook,
want na afloop van de beurs was jouw tafel leeg
en waren alle mallen op!
( net als alle Walnut Stain Distress Ink, ha, ha)


Jacomien, Gerda's rechterhand, onvermoeibaar
is hier nog bezig met de kassa klaar te zetten.
Het is haar niet aan te zien, maar ze was de avond ervoor 
nog heel druk bezig om voorbeelden te stansen met 
de allernieuwste mallen van Nellie Snellen!
Gelukkig kan ze goed tegen laat naar bed gaan 
en leeft ze pas op na 24.00 net als ik.
Ik weet niet of ze nog tijd had om warm eten te koken
voor haar man, maar ik weet wel dat ze erg druk is geweest
de afgelopen week.
Enne....Jacomien, we moeten toch maar eens serieus gaan
nadenken over die 'Ladies Night'
Ha, ha. Ria en ik willen in elk geval dan wel komen, of niet Ria?

Dus alle lezers van dit blog,
mochten jullie zin hebben
mail ons dan en zet boven aan je mail
'Ladies Night'
dan zorgen Jacomien en Gerda misschien ook 
dat die er komt. 
( als dat lukt met de gemeente natuurlijk)



Hierboven is een foto van mijn plek.
Er staan wat kaarten en de Glitterschudbol met Tilda's.
Wat een enthousiaste klanten, zo gezellig.
Ik vind het ook altijd leuk dat mensen iets van hun werk laten 
zien en dat deden sommigen dan ook.
Echt ontzettend leuk!
Ik voelde me helemaal happy op mijn plekje!


Wat een spullen lagen er weer!!!


Hier een foto van Marjan van de Wiel.
Ze deed ook een demonstratie en ook zij had weer 
prachtige vintage projecten meegenomen.
Ze staat hier bij de bakken met de prachtige bloemen in allerlei maten
en kleuren, de nieuwe mallen van Joy Crafts ( schitterende mallen!) en de 
nieuwe mallen van Marianne Design.
Op de voorgrond rechts is nog net de opbergkoffer te zien 
voor metalen stansmallen.
Super handig!!

Makkelijk mee te nemen en makkelijk
thuis op te bergen, want deze neemt niet veel
plaats in, maar er kunnen wel 21 (!) 
magneetvellen in één koffer. 
Mocht je aan één koffer niet genoeg hebben,
(wat natuurlijk mogelijk is)
dan kun je altijd meerdere koffers kopen. :-)


Last but not least is hier....... Ankeline B!
Zij plaatst regelmatig kaarten en projecten bij Gerda op haar website.
Net als Jacomien trouwens en Hillie.
Ze kijkt verrast, maar ze was ook zo druk.
Hier staat ze nog spullen uit te pakken voor haar demo met de 
Vagabond van Tim Holz.
Sorry dat we je plek vol hadden gezet met spullen, ha, ha.
Alleen Jeanet, Marina en Margo staan helaas niet op de foto.
Ik had wel ergens een foto met een stukje van Margo's blouse, 
maar ze was me net elke keer te vlug af.
Maybe next time!

Groetjes,

Marjolein 


1 opmerking:

  1. Was there a picture of you.? I get confused with the names and different spellings. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen