21 oktober 2012

Kaart voor een vriendin

 
Hier een kaart voor een vriendin.
Ze was er blij mee en vond dat de kleuren goed bij hun kamer pasten.
Toen ik bezig was met deze kaart voor haar, wist ik meteen dat ik deze
Sarah Kay wilde inkleuren.
En terwijl ik door mijn voorraad papier bladerde,
deden deze kleuren me meteen aan haar denken.
Zij is net als deze warme kleuren;
een warme persoonlijkheid.
De kaart is bewust heel eenvoudig gehouden,
want ze houdt niet van overdadigheden. :-)
En eerlijk is eerlijk:
eenvoud siert haar!
(beiden)
*
Materialen:
 
Stempel: Sarah Kay
Ingekleurd met Distress Ink
Nestabilitie
Bloemetje: Gerda's Hobbyshop
Designpapier: Action
 (oud blokje, is inmiddels niet meer verkrijgbaar)
Lintje komt uit eigen voorraad.
 
Groetjes,
 
Marjolein


Geen opmerkingen:

Een reactie posten