23 oktober 2012

Muurhanger met Kerst Tilda




De Tilda op deze muurhanger is gekleurd met Derwent kleurpotloden
geurloze terpentine, doezelaars en op gewoon 
wit correspondentie papier.( Hema)
Vervolgens heb ik de randen van het afdrukje 
met Distress Ink Walnut Stain en een blendingtool ( Tim Holz)
'oud' gemaakt. Behalve dicht bij het afdrukje. 
Dat heb ik wit gelaten. Nu lijkt het net alsof 
ze is gekleurd op Kraftcardstock.

*
Na het inkleuren heb ik het hele afdrukje drie keer helemaal
bedekt met Embossininkt en Embossingpoeder Clear, 
verhit met de heattool.
Na 3 x ziet het er uit alsof het gevernist is.
Het zorgt er ook meteen voor dat de kleuren van de potloden 
veel sprekender worden, intenser.

*
Doordat ik alleen lijm langs de randen heb gebruikt, 
ging de afbeelding een beetje bol staan, dat vond ik wel leuk staan.

*
Ik heb verschillende Nestabilities gebruikt in laagjes over elkaar
en langs de zijkanten zit de prachtige mal van Tim Holz.
De bloemen, Stickles Glitterlijm en 
metalen hoekjes maken het geheel af.

*
Alle materialen komen uit Gerda's Hobbyshop

Groetjes,

Marjolein 




1 opmerking:

  1. Hoi Marjolein, via google afbeeldingen kwam ik op je blog...het is een late reactie ( voor jou dan )maar wat een leuke hanger.Zou ook niet misstaan in de boom. Groetjes van Martine

    BeantwoordenVerwijderen