26 oktober 2012

Een kaart zonder bloemen....hier is Dawn!




*
Hallo lieve blogvolgers!

Hi Janie and Ria, you're most welcome!

Ik kan niet geloven dat ik volgers erbij heb gekregen, bedankt lieve dames!!
Ik hoop dat jullie je zullen vermaken op mijn blog.
Bovenstaand kaartje is gekleurd met Distress Ink en Dawn is zo
ontzettend schattig dat ik haar alleen een strik met strassbrad heb gegeven
en heel mooi papier van First Edition 'Isabelle'.
De binnenkant heeft net als de buitenkant een prachtige frame van Nestabilities,
en de bloemen zijn geponst met een Doohickey van Magnolia 'Helleborus'.

Vandaag geholpen op de beurs, alles klaarzetten, kletsen, lachen, zoveel mooie
spullen, echt geweldig!!
Het voelde als een vervroegde Sinterklaas of Kerstmis, ha, ha.
We hebben er weer ontzettend veel zin in en hopen morgen 
weer een hoop mensen te ontmoeten!

Voor alle Magnolia liefhebbers, Gerda heeft de
Nativity Collection van Magnolia ook besteld!!
Kan bijna niet wachten, hij is zo ontzettend leuk.
Vooral die kameel, maar dat had ik in mijn vorige 
blogbericht al gemeld, ha, ha.

*
Ik zal morgen ook wat foto's maken van de beurs.
Dan kan iedereen na de beurs kijken op mijn blog 
of ze zichzelf kunnen herkennen, ha, ha.
A single moment of eternal fame!

*
Lieve Ria, ik vind het ontzettend gezellig dat ik je morgen weer
even zie! Kunnen we weer even bijkletsen en lachen!

*
Gerda heeft weer zo ontzettend veel meegenomen, 
maar ik zal een tipje van de sluier oplichten...
In de zaal waar Marian van de Wiel gaat demonstreren
liggen zulke prachtige ornamentjes!! Wees er snel bij, want op is op!
Ze zijn net vanmiddag binnen gekomen en 
wij hebben allemaal staan kwijlen bij die zakjes, ha,ha.
De nieuwe mallen, stempels, kant etc. van 
Marianne Design,
Joy Crafts,  
schitterende bloemen van Prima Marketing,
papier van Pion en Maja, 
My Minds Eye, 
Glitz, 
Kaiserkraft,
First Edition
het is er allemaal!!

Bij ons in de scrapzaal liggen de nieuwst paperpads
scrapvellen, maar ook bijv. al de nieuwe 
Distress Ink kleuren!!!
(Refills en inkpads/kussens.)
Veel mallen van Tim Holz, yummie,
nieuwe mallen van Nestabilities,
heel veel nieuwe stempels,
embossingspoeders in heel veel kleuren
( onmisbaar voor de kerstkaarten om je teksten mee te embossen!!)
Washitape!!!!
Enz.
Gewoon teveel om op te noemen.
Ook heeft ze hele kleine siersteentjes/ glimmertjes
waar een heel smal gouden randje om heen zit,
nou die zijn om te  smullen, zo elegant!
Resinbloemen in alle kleuren van de regenboog, 
maar ook heel veel craftartikelen van Maja Road!

Dus ik hoop dat ik jullie morgen allemaal zal zien!

Groetjes,

Marjolein 



3 opmerkingen:

  1. Hoi Marjolein,

    Ziet er leuk uit, ben erg benieuwd naar je volgende creatie's. En een verhaaltje schrijven gaat je ook goed af.
    Ik zie je morgen, heb er ook veel zin in.

    Groetjes Ankeline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Ankeline, het is al erg laat en we moeten er straks weer vroeg uit, maar toch even gauw een reactie. Dank je wel! We gaan er weer een feestje van maken, gezellig! Tot later, Marjolein

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige creaties staan er op je blog.
    Ik ben gelijk volger geworden.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen