22 oktober 2012

Tutorial Tilda inkleuren met Distress Ink

    


*
Op mijn pagina met tutorials staan foto's met stap voor stap uitleg.

*
Ik heb Black Soot gebruikt om haar jurkje meer
schaduw en diepte te geven, omdat deze kleur
Spun Sugar erg licht blijft.
Ik vond het niet mooi om haar jurkje met rood donkerder
te maken. 
Het lijkt misschien heel eng, maar
op de kaart kun je zien hoe alles toch
goed bij elkaar past.
*


*
Op de afbeelding hieronder zie je dezelfde Tilda
alleen heb ik hier geen Black Soot gebruikt om 
haar jurkje schaduw/ diepte te geven.
Zo kunnen jullie het verschil goed zien.
*


*
Hieronder de kaart met de Tilda van de tutorial.
Een beetje in Vintage/ Brocante stijl.
*



*
Hieronder de kaart met Tilda zonder Black Soot 
in haar jurkje.
Dan blijft het allemaal wat zachter,
maar dan mis je ook wel iets meer diepte.
Het ligt natuurlijk aan je smaak, het soort kaart
en aan welke kleuren je gebruikt.

Ik besloot om er een hele bonte kaart mee te maken.
Misschien wel om de missende 'diepte' te compenseren,
ha, ha.
Maar met of zonder, ze blijft schattig!
Na het maken van deze kaart werd ik 
al vrolijk door er naar te kijken.
Hopelijk wordt de ontvanger er ook blij van.
*



Groetjes,

Marjolein 

1 opmerking: