24 oktober 2012

Hartelijk welkom! A Warm Welcome!



*
Wauw, ik zag dat er al mensen uit de VS, Frankrijk, Duitsland, Denemarken,
Rusland, België en Nederland (natuurlijk) mijn blog hebben
bezocht. 

Voor al deze mensen een heel hartelijk welkom op mijn blog!
*
For all you people out there who visit my blog, a warm welcome!
*
Herzlichen Wilkommen!
*
Ik hoop dat jullie de projecten de moeite waard vinden.

*
En omdat ik dat zo leuk vind is hier Celebrating Tilda!
Om het een beetje te vieren, ha, ha.
Ik wilde graag een keer 'knal kleuren' gebruiken
met mijn Copics, vandaar dat je bijna 
een zonnebril nodig hebt. :-)

Leave some love, I love it when you do!

Groetjes,

Marjolein 

1 opmerking:

  1. This is just wonderful. Love your coloring, the banner & the inside decorated to match.
    Janie

    BeantwoordenVerwijderen