21 oktober 2012

Gepubliceerd in de Magnolia Ink !













Wel heel veel foto's, maar het was ook wel een groot project vond ik.
Een tijdje terug een keer meegedaan aan de wedstrijd in de 
Magnolia Ink Magazine en toen de 
eerste prijs gewonnen!
Het thema was 'sprookjes'.
Nou dat was voor mij geen probleem.
Toen was net de Butterflydreams Collectie van Magnolia uit
en ik wist dat ik dit in 3D wilde maken.

Alle afbeeldingen zijn met Distress Ink ingekleurd en uitgeknipt.
Sommige zitten in de bloesemtak en sommige 'vliegen' 
en zijn bevestigd op een stukje mica.
De foto's zijn niet heel geweldig, maar wel duidelijk genoeg.

*
Dit project staat nu bij ons in de kamer en ik kijk
er nog steeds met veel plezier naar.

*
Materialen:

Fotoalbum: Action
Designpapier: DCWV 'Once Upon A Time'
Stempels: Magnolia ( verschillende collecties)
Ingekleurd met Distress Ink
Swirls: Tim Holz
Grasmatje en vlinders: Xenos
Mica
Gluedots
Blauwe Parelbloem: K & Company
Roosjes, blaadjes en lint: Gerda's Hobbyshop
Bloesemtak en bijtjes: eigen voorraad
Stickles Glitterlijm: Stardust

Groetjes,

Marjolein 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten