21 oktober 2012

Nog een Sarah Kay...

 
Hier is nog een kaart met Sarah Kay.
Ook dit is weer een lieve stempel, met Distress Ink ingekleurd.
Misschien wel een beetje zoet, maar ik vond haar nachthemd zo leuk
in groen en dit papier paste daar goed bij vond ik.
Dit is trouwens één van mijn eerste Distress Ink probeersels
en dateert alweer van bijna 2 jaar terug!
*
Ik zelf zie wel enige verbetering als ik kijk naar hoe ik
nu stempels inkleur, maar dat geeft niets.
Waarschijnlijk is iedereen ooit zo een keer begonnen.
Oefening baart kunst zullen we maar zeggen.
*
Materialen:
 
Wit kaartenkarton
Stempel: Sarah Kay
Ingekleurd met Distress Ink
Designpapier: Marianne Design
Vlinders: Martha Stewart
Nestabilitie
Lint uit eigen voorraad
Randpons onder lint: Doily Lace Martha Stewart
Bessentrosje: Magnolia
 
Alle materialen komen bij Gerda's Hobbyshop vandaan.
 
Groetjes,
 
Marjolein


Geen opmerkingen:

Een reactie posten