30 oktober 2012

Hortensia van Penny Black, gekleurd met Copics




Deze stempel die hiervoor gebruikt is,
komt bij Penny Black vandaan.
De afbeelding is  opgebold om toch 
iets meer diepte in het geheel te krijgen.
Alles is gekleurd met Copics.
Het lint is al prachtig bedrukt met mooie letters
en teksten.

*
Het nieuwe project heb ik nog niet helemaal af....
Ik kan in elk geval wel verklappen dat ik met 
Jingle Jangle Tilda bezig ben en dat ik haar aan het 
inkleuren ben met Distress Ink.
Dus nog even geduld...

Groetjes,

Marjolein 


2 opmerkingen:

  1. Dit is echt een hele mooie kaart geworden, ik vind vooral de oude 'postcards' erg mooi bij het geheel staan en natuurlijk is de stempel echt geweldig mooi ingekleurd.
    Groetjes Henneke
    http://creatiefkaartje.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Henneke,

      Dank je wel voor het compliment! Erg leuk dat je de kaart zo mooi vindt, maar deze stempel is een feestje om in te kleuren, gaat bijna vanzelf!:-)

      Verwijderen