26 oktober 2012

Magnolia Nativity Collection 2012

*
De Nativity Collection van Magnolia ziet er ontzettend schattig uit!
Elke Magnolia liefhebber kan zijn/haar hart 
hieraan ophalen.
Van palmbomen en ezeltjes tot aan Jezus en Maria, 
wijzen en herdertjes. Vooral de kameel vind ik geweldig leuk!

Ik heb Magnolia 2 jaar geleden al gemaild met de vraag 
of ze een traditionele setting wilden doen met hun stempels
en nu is het er dan toch van gekomen!!
Waarschijnlijk hebben meer fans hierom gevraagd, ha, ha. 
Edwin en Tilda zijn ontzettend leuk in deze nieuwe collectie.

Nog even ontbijten en dan gauw naar de Kiekmure. 
Morgen is er weer een Hobbybeurs van Gerda's Hobbyshop
dus er moet nog een hoop gebeuren.
Het is altijd erg gezellig met de dames en al 
de creatieve mensen die we daar ontmoeten.
Het prachtige papier van Maja en Pion en alle nieuwe
materialen van Joy Crafts zullen er ook zijn.
Ik sta weer op de stempel-afdeling, 
dus ik voel me daar helemaal happy, ha, ha.

Dus hopelijk tot zaterdag!!


Groetjes, 

Marjolein 



1 opmerking:

  1. Hey Marjolein,
    Wat goed van je dat je een eigen blog bent gestart. Ik ben natuurlijk gelijk lid geworden van je blog en blijf je zeker volgen.
    Wij hebben nog steeds geen eigen blog omdat ik niet weet hoe dat moet dus wie weet ooit.
    Morgenochtend kom ik even naar Harderwijk dus ik zie je daar dan wel.
    lieve groetjes van Ria van Bemmel

    BeantwoordenVerwijderen