18 oktober 2012

Kerst easelkaart met Wrapped Tilda





Toen ik de paperpad van DCWV zag wist ik meteen dat ik een kerstkaart wilde maken met die zachte pasteltinten.
Deze kaart is al een tijdje terug gemaakt, maar omdat ik pas net met mijn blog ben gestart leek het me wel leuk om deze te laten zien.
De stempels zijn gestempeld met StazOn en ingekleurd met Distress Ink.
De achtergrond is met goudkleurig embossingpoeder en een heattool gemaakt.
Verder zitten er nog twee sterrenpins met kleine belletjes en een tekstlabel op.
Afgewerkt met wat bloemen en Stickels glitterlijm.
Alle randen zijn beïnkt met Vintage Photo Distress Ink.
 De randpons is een pons van Martha Stewart waar een goudkleurig lint door geweven is.

*
De Kerst-envelop vind ik zelf geweldig leuk. 
Deze is van Magnolia en komt uit een oudere serie.
Zo ontzettend leuk om Tilda of Edwin op te zetten, 
maar ook los gestempeld is deze envelop erg mooi.

*
Wel moet ik nog even oefenen met het klaarmaken van de
foto's met handtekening en het bijsnijden van de foto's.
Ach, dit zal vast wel beter worden. :-)

Tot een volgende keer!

Marjolein 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten