20 oktober 2012

Mini piano





Deze mini piano heb ik afgelopen voorjaar gemaakt als afscheidscadeautje
voor de piano docente van mijn dochter.
Ze was er erg blij mee en vertelde dat ze mini piano's verzamelde.
*
Dat wist ik niet.
( en Ab ook niet!! Iedereen die wel eens Najib Amhali kijkt weet uit welk stuk dit komt, ha, ha. Het had te maken met shoarma en 2 witte sauzen)
Enfin.
Het is altijd fijn als mensen je creaties kunnen waarderen en
niet meteen bij het oud papier doen. :-)
*
We vonden Hanneke een geweldige docente en onze 
dochter heeft met heel veel plezier pianolessen gevolgd bij haar.
*
Het was de eerste keer dat ik zo'n piano maakte, maar
het eindresultaat was zo leuk dat ik deze misschien wel vaker ga maken.
Het patroon komt van Internet, alleen weet ik niet meer van welk blog.
Mocht er iemand geïnteresseerd zijn, dan kan dit patroon per mail opgevraagd worden.
Het was eigenlijk alleen een pianokaart, maar ik heb er zelf pootjes onder
gemaakt en dit weer bevestigd op een onderzetter van de Xenos.
*
Materialen:

Zwart cardstock: Bazzil
Bloemen: Gerda's Hobbyshop
Designpapier: Pion
Tule
Stickles glitterlijm: Stardust
Bierviltje: Xenos
Tekststempel
Distress Ink: Walnut Stain
Lijm: Aleene's Quick dry Tacky Glue
Pianotoetsen: print van Internet

Groetjes,

Marjolein 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten