21 oktober 2012

Mooi verpakt in Maja designpapier...



*
Een doosje met sierkaars, mooi verpakt in Maja papier. Dit papier is prachtig en iets steviger
dan het papier van Pion. Simpel, maar altijd leuk om als kleine attentie weg te geven.
Het voordeel van Maja papier is dat het zo prachtig dubbelzijdig bedrukt is.
Dus het doosje is van binnen net zo mooi als van buiten.
Het labeltje en het kleine vlindertje zijn Doohickey's van Magnolia.
Afgewerkt met wat pareltjes, bloemetjes en Stickles glitterlijm.
De tekststempel is van Flourishes.
*


*
Hier nog een variatie op het doosje van hierboven.
Ook dit is Maja papier, alleen heb ik hier wat meer strass gebruikt.
Prachtige vlinders zijn gemaakt met een Doohickey van Magnolia.
De strass swirls zijn van Prima E-line. Niet duur, maar wel heel mooi.
Doily Lace randpons van Martha Stewart gebruikt om een bandje 
te maken voor het doosje.
*


*
Voorkant van dit kleine doosje waar een theezakjeshouder van Xenos in zit.
Ik drink zelf graag thee en kan er echt van genieten 
als het er dan gezellig uitziet,terwijl je thee drinkt. 
Een mooie beker of in dit geval een leuke theezakjeshouder staat
natuurlijk ook heel leuk en gezellig.
Doordat ik het oortje van het houdertje eruit heb laten steken,
kon ik daar weer mooi het labeltje van Magnolia aanhangen.
De bloem en swirl zijn Doohickey's van Magnolia evenals het 
tekststempeltje. Afgewerkt met parels en Stickles Glitterlijm.
*


Dit is de achterkant waar ik nog een kleine pocket heb 
gemaakt waar een theezakje in kan.
*


*
Dit is het bijpassende kaartje waar ik plek heb
voor nog een theezakje.
Met ruimte om een persoonlijke kleine boodschap/
kattebelletje te schrijven.
*




*
Hierboven drie foto's van een doosje met een
theezakjeshouder en een bijpassend kaartje.
Papier is weer van Maja, echt prachtig.
Zo zie je heel goed dat het papier zo'n verschil kan maken,
terwijl het allemaal dezelfde soort cadeautjes zijn.
Alle materialen komen bij Gerda's Hobbyshop vandaan.


*
Dit is een klein kadoosje en heb ik een keer met een workshop gemaakt.
Heel schattig en als je het lint/ bandje eraf schuift, kun je
het doosje open klappen.

 *
Dit was het dan weer.

Groetjes,

Marjolein 

1 opmerking:

  1. Ziet er allemaal prachtig uit, en de kleuren zijn ook heel mooi. Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen