23 oktober 2012

Tilda met No-Lines techniek ingekleurd met Copics





*
Hier een sidestepcard met Tilda geprobeerd in te kleuren
met de No-Lines techniek, maar dan met Copics!
Best wel eng, want dit heb ik nog niet eerder met Copics 
geprobeerd, maar voor een eerste poging vind ik deze niet slecht.
En het is ook de eerste keer dat ik
met Copics zwart haar heb gekleurd.

*
De kleine poststempel vind ik trouwens ook geweldig.
Deze komt bij Gerda's Hobbyshop vandaan. Onder de € 2,-
dus dat is nog een leuk prijsje.
Deze past ook mooi op de tickets ( Doohickey's) van Magnolia.

*
De grote plakparels zijn van Melissa Frances, 
mooi groot in poederpastel tinten.
Het prachtige designpapier is van First Edition 'Isabelle'.
Vlinders zijn geponst uit perkamentpapier met een 
pons van Martha Stewart.
Mooie Nestabilitie van Spellbinders, papieren doily, 
bloemen Prima Marketing en wat Stickles glitterlijm.
Kaart basis is Kraftcardstock.

*
Ik neem deze kaart ook mee naar de Hobbybeurs in de Kiekmure
a.s. zaterdag 27 oktober in Harderwijk.

Groetjes,

Marjolein 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten