22 oktober 2012

Glitterschudbol met Tilda's en ingekleurd met Copics









De Tilda's zijn hier ingekleurd met Copics.
Ik was zo blij dat ik mijn stiften eindelijk had, 
dat ik nauwelijks kon wachten om ze uit te proberen!

*
Ik besloot een Glitter-schud-bol/ pot te maken, 
waarbij de zeemeermin Tilda's ook echt kunnen zwemmen in de pot,
als je deze heen en weer draait, schudt, beweegt.
De glitters zweven dan ook door het water.

*
Om de deksel zit een canvas/linnen zelfklevende band van 
Prima Marketing wat je makkelijk kunt bestempelen.
Super mooi spul en geschikt voor heel veel projecten!

*
De Tilda's kregen allemaal verschillende kleuren haar.
Had ik mooi een excuus om te experimenteren met haartinten.
Vooral die roodtint en dat asblonde haar was ik erg blij mee.
Ik heb in september een workshop met Copics bij Gerda's Hobbyshop
gegeven. Dat was erg gezellig.
A.s. zaterdag 27 oktober houdt ze weer een Hobbybeurs in de Kiekmure 
te Harderwijk en dan zal ik ook nog wat dingen meenemen om te laten zien.
Ik werk graag met Distress Ink, Copics en Derwent kleurpotloden, dus als jullie 
meer info willen, dan kunnen jullie me daar vinden.
Misschien tot zaterdag!

Groetjes,

Marjolein 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten