25 oktober 2012

Never-Endingcard voor mijn man





*
Vandaag weer een Never-Endingcard.
Deze heb ik gemaakt voor mijn man, die van
oorsprong uit een echte palingvissers-familie stamt!
Zijn 2 broers en vader vissen nog steeds en dat is 
tegenwoordig bijna een uitgestorven ras 
dankzij de maatregelen van de regering.
Mijn man houdt erg van het water en is een 
no-nonsens type man. :-)

*
Toen ik deze kaart wilde maken voor hem, 
wist ik dat ik het heel rustig wilde houden.
Stoer, maar wel ingetogen.
De prachtige tekststempels van Fiskars 
en het schitterende papier van Maja, 
zorgen ervoor dat er voor deze kaart
maar heel weinig nodig is om toch sprekend te zijn.

*
Hij vond de kaart gelukkig erg mooi en deze staat nu op 
onze piano te pronken.
Zichtbaar voor iedereen hoeveel ik van hem hou
en hoe in alle eenvoud een mannenkaart ook mooi kan zijn.
( natuurlijk ontbreekt een klein beetje bling-bling ook hier niet)

*
Een ode aan de liefde!

Groetjes,

Marjolein 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten